Search This Blog

Wednesday, April 6, 2011

Update! アップデート!~

Good evening! These days, we have been very busy! Looking for places, taking pictures, gather actors... It was really difficult! (Including the language barrier and the occasional lags!) But, we had much fun together! I think, these 2 days, we know each other better and this will help us in the future when we start shooting!

The story is coming out really nicely, and there might be a new character. We don't know yet! If there is, I guarantee you guys that you will not be disappointed. This new character is extremely handsome. ^_^*

I am here to share some working moments with you guys. Please remember to come back daily for something new! ^_^

こんばんは! ^_^*

最近、私たちは非常に忙しいです! 俳優を集めて、写真を取って、場所を見つけます。  それは本当に難しかったです! (言語障壁を含んでいます) ><

しかし、私たちには、多くの楽しみが一緒にありました! 私は考えます、そして、この2日間、私たちはお互いをより知っています、そして、これは、私たちがクランクインする未来に私たちを助けるでしょう!

話は本当にうまく出ています、そして、新しいキャラクタがあるかもしれません。 私たちはまだ知っていません! あれば、私は、あなたが失望しないのをあなた達に保証します。 この新しいキャラクタは非常に素敵です。 ^_^*
 
いくつかの働く瞬間をあなた達と共有するために、私はここにいます。 毎日忘れずに戻ってください! ^_^







These are filming moments. They look fun! ^_^*
これらは撮影瞬間です。 彼らはおもしろく見えますか?^_^*


Signing off,
AKIKO ^_^V

No comments: