Search This Blog

Friday, April 8, 2011

Away. アウェイ。

Hello! 

Many people already know that I am going back to Korea for more than a month. During this time, I will not be at SL. T_T Will you forget me?

I will be back on the 23rd May! The comic photoshoot will be starting after I come back. From there, our comic will start. Please remember to come back to check for updates! I will be updating from Korea too! 

I will miss all of you! Please take care and wait for me! Don't forget me! ^_^*

おはようございます!

私は韓国今夜するつもりです。先月、韓国になります私は韓国いる^_ ^さん、私SLですることはできません。あなたは忘れるでしょうか?

5月23日戻ってくる私は戻って来た後コミック撮影が開始されます。複数のスクリプト、現在書かれています。我々は、より多くのアイデアが欲しい幻想的な物語があるでしょうしばらくお待ちください ^ _^

私はすぐにあなたを見てほしい一方私は時間があるとき、韓国では、サイトが更新されます!誰もが幸せにしてください!

を忘れないでください! ^ _^

さようなら!^_^*




Signing off,
AKIKO ^_^*

No comments: